00:09 🖤🥀 .
00:09 🖤🥀 .
00:09 نـ از آمدن کسی آبادیم نـ از رفتن کسی بر باد...🖤
00:21 با هر رفتنی اشک نریز ... و با هر آمدنی لبخند نزن ...
00:09 چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشابه ها
00:18 #شدم تنها تر از تنهااا 🖤🚶🏼♀️
00:07 ازخودت تشکر کن که تو شرایط سخت فقط خودتو داشتی...
00:14 باهمدیگههستیمفابریک مثلباباسفنجی و پاتریک
00:11 💔 🖐🏻
00:10 سردخونه_مرگ_قبرستون_زندگی مرده ی من
00:06 اونقدر لطف نکن که نتونی جعمش کنی!
00:12 چه کسی به دنبال شما خواهد بود؟
00:14 شایدم من در دنیای هیچکسی نیسم🎭💔
00:18 راست میگی من از هیچی کنارم دیگه
00:09 ولی تو با بقیه برام فرق داشتی ، کاش میتونستی اینو بفهمی..
00:11 همه یکی داشتند اما من...........
00:20 اینجا میزنه برادر برادرو رفیق کدومه دیگع ندارن هوا همو..!🚷🖤
00:24 ازم نپرس کجا میری ؛ خودمم نمیدونم...
00:09 درست همینطور!🤌
00:08 من ناراحت نمیشم مستقیما عصبی میشم
00:13 ما از هیچکی شانس نیاوردیم تو این دنیا
00:05 هیق
00:07 کـــــــــــــدوم زنـــــــدگی🥲
00:07 یاد بگیر........................
00:15 من زخمیه حرفا مردمم ...........
00:10 من احساس تنهایی نمیکنم من واقعا تنهام و اینا باهم خیلی فرق دارن
00:11 ܥ݆ܝߊ ߊࡅ߭ܧܥܝ ܢܚܝࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳ࡐ ܭَࡐܢܚ݅ࡅ࡙ܣ؟:)
00:16 با تنـــهایی عـاشقــــــــی کردیم🙃
00:18 🫠 🙂