00:09 ܥܠࡅߺ߳❟ ࡅߺ߲ࡄࡅߺ݆ߺߊܝ ࡅߺ߲ܣ ܟ۬ߺܥߊ🌱🫀
00:09 ܥܠࡅߺ߳❟ ࡅߺ߲ࡄࡅߺ݆ߺߊܝ ࡅߺ߲ܣ ܟ۬ߺܥߊ🌱🫀
00:09 그러니 아무 일도 속상해하지 않으셨으면 좋겠지만 끝입니다
00:21 مگه میشه باشی و تنها بمونم ....؟؟؟؟
00:05 ...............................:) مشابه ها
00:06 💔 در ظاهر شاد در درون غمگین 💔
00:37 بدون مخاطب.:(.....................
00:18 🙃💔.................
00:05 حتی برای امتحان و حتی برای انتقام .....
00:10 بهش گفتم درکم کن دوست دارم بهم گفت درکم کن دوسش دارم 🫀🖤🥀🪦
00:24 لعنت بهت...
00:08 . .......
00:19 دعا کن بمیرم......:)🖤
00:07 آیا کسی از دست دادن من می ترسد؟؟؟
00:09 چرا اذیتش می کنید:)))))))))))))))
00:05 کاش یکی بیاد دستمو بگیره......
00:22 ولی این آهنگ چاووشش خیلی قشنگه..:)
00:07 کیا اینجوری ان 👇👇 ..........
00:17 نمیخوامبشنومدیگهازتویکی!
00:07 هعی ..........................
00:03 تنها حرفی که قبول دارم
00:18 تا دیر نشده قدر همو بدونیم.....😔🥀
00:15 دنیای من.......................
00:50 عاشقانه غمگین موزیک ویدیو دپ..
00:20 .....................:))))))))
00:16 اگه تنها شدم ..تقصیر خودمه.../
00:14 من کی ام🥲🥀🥀::::::::::::::::
00:08 کاش میشد آدم ی مدت نباشه،فقط ی مدت!
00:05 همیشه اونی که دوست داره میمونه برات 🤕💔