00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:19 موتور داشته باشه از این چالشها نره کنسله🤫
00:07 دوست داشتن قشنگه ولی به شرطی که دوست داشته باشه!؟) مشابه ها
00:50 (((((((((((((((((((((((((((((((((:
00:29 آدم باید یه رفیق مثل حنا داشته باشه:))
00:20 به جونه تو هنوز کسیو مثل تو دوس ندارم
00:18 شاید مرک کمتر از...زندگی کردن درد داشته باشه:/
00:09 کسیو دارید که اینطوری پشتون باشه؟، 😍
00:28 این تئوری راجب انیمیشن در جستجوی نمو شنیده اید ؟!
00:09 اما من دلم میخاد دیگه دردامو به یکی بگم آروم بشم 🖤🖤💔💔اما ندارم کسیو
00:09 `یکی که اینجوری هوامو داشته باشه`...>>>
00:12 کسی ک واقن دوست داشته باشه تورو یه گوشه قایم نمیکنه
00:15 جونتو فدای کسی کن که لیاغتش داشته باشه
00:10 دیگه هیچی از من باقی نمونده که طلب چیزی رو داشته باشه
00:13 کسیو نداشتیم ک عزیز تر از جونمون باشه و اونم ک رفت👐🏽💔
00:07 چشمای منم میتونست سگ داشته باشه...😔😂🗿🤌🏻
00:05 سه عطر براس مخ زنی خوش بو ترین عطر ها
00:50 عروس تا پاش پاشنه باشه یکم قرم داشته باشه
00:06 ولی از دستش دادم:))
00:08 اما کسی نبود که واقعی دوستم داشته باشد..
00:15 بالاخره اونی که لیاقتت رو داشته باشه به وقتش میاد!.. 🍂💕
00:07 یه نفر داره تو بیمارستان آرزو میکنه فرصت هایی که تو داری رو داشته باشه
00:20 کثیف ترین خصلتی که یه ادم میتونه داشته باشه......
00:10 خدایا:جز تو کسیو ندارم....🖤🙂
00:22 ولی من حتی کسیو ندارم ک جسدمو رو شونش ببره و بگه لا اله الا لله-💔
00:39 چیزی ندارم بنویسم فقط اینکه از دوستم انتظار نداشتم 🖤🌚!
00:30 -خانم سهساله به بابات بگو هوامو داشته باشه !′′