00:11 پا که ندیدیم ولی میگن قشنگه یکی از ته دل دوست داشته باشه...)♡
00:11 پا که ندیدیم ولی میگن قشنگه یکی از ته دل دوست داشته باشه...)♡
00:12 هیچ وقت کسیو نداشتم که دوستم داشته باشه
00:12 هیچ وقت کسیو نداشتی که دوست داشته باشه):
00:10 اینقدر اذیتم نکنید من کسی رو ندارم هوامو داشته باشه:)!💔👤 مشابه ها
00:06 احتیاج دارم یکی خیلی دوستم داشته باشه)))
00:15 انقدر اذیتم نکنید من کسی رو ندارم هوامو داشته باشه(:!
00:29 کسی که دوست داشته باشه همیشه برات وقت داره:)
00:14 انقدر اذیتم نکنید من کسی رو ندارم هوامو داشته باشه(:!
00:10 نمیخوام کسیو به جز من دوس داشته باشی
00:47 آدم کسیو که دوسش داشته باشه نمیتونه دل بکنه ازش🫠🥲
00:10 کسیودارینکهبهاندازهپنجدیقهدوستونداشتهباشه؟🫠
00:22 میکس عاشقانه بامداد خمار: من یکیو میخوام همینقدر دوستم داشته باشه! این ویدیو میکس عاشقانهای از سکانسهای سریال «بامداد خمار» است که با موسیقی متنی احساسی، آرزوی داشتن یک عشق عمیق و پرشور را به تصویر میکشد. ابراز ...
00:11 کسیو دارین که دوستون داشته باشه.:؟؟)
00:05 یک فیلم از کوچولوم . باب کوچولو
00:02 غیر ممکنه کسیو دوست داشته باشیو...
01:13 به گوش خانواده هاتون برسونین:/
00:19 مشتی دستو از پشتم برندار من جز تو کسیو ندارم 🖤🥲خدا
00:18 والا من از این سوسول ها نمیخوام
00:15 یکیم نداریم اینجوری هوامونو داشته باشه 😒
00:13 خماریشو میدم انگار خلافمه ! "اگه اون باشه ندارم ارزو ؛
00:09 کاشش هر کی تو زندگیش یه نفرو داشته باشه درکش کنه 🖤💔🤌🤌
00:23 کسی که واقعا دوستت داشته باشه ...
00:19 من جز تو کسیو ندارم،استقلالم⭐⭐💙👑
00:12 شرمنده نمیتونم بذارم چشماتو کس دیگهای داشته باشه😔😅💞
00:08 قدرت همچین صدایی میتونه داشته باشه:
00:08 دوست داشته باشه وقتم برات میزارع:)🌱
00:09
00:17 بدترینحسی کهیهپسرمیتونهداشتهباشه