00:40 وایبی ک صدای عرفان داره هیچکس نمیتونه داشته باشه:)
00:40 وایبی ک صدای عرفان داره هیچکس نمیتونه داشته باشه:)
00:04 من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا😂😂😂
00:20 سیستر خواهر بزرگ باشه یا کوچیک فرق ندارهــ
00:13 ادکل هایی که یه دختر باید داشته باشه(البته یه پرنسس) مشابه ها
00:14 درآن نفس بمیرم کدر آرزوی توباشم😍
00:17 معرفی بادی اسپلش هایی با عطر فوق العاده
00:22 کسی نمیتونست اندازه من دوست داشته باشه
00:16 من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا😀
00:56 هر دختری به یه پسر این جوری توی زندگیش نیاز داره🥲🚶♀️
00:16 امیدوارم اونی که فروختی ارزش اونی که خریدی رو داشته باشه....!👋🏼💔
00:15 حضور آدم باید وزن داشته باشه...
00:25 چقدر سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نتونی کنارش باشی
00:04 من و دوستم وقتی میفهمیم قرار نیست اوپا داشته باشیم
00:42 بهترین اتفاقی که برای یه مرد میتونه رخ بده اینهکه دختر داشته باشه
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛
00:08 به کسی فکر کن که لیاقت فکر کردن رو داشته باشه
00:15 بهخاطرهمهچیزازتممنونم:)
00:07 هر کی دوستت داره برمیگرده ؟؟؟؟
00:11 یه نفر ادمو از ته دلش... دوست داشته باشه 😔
00:59 یه زندگی ساده و زیبا یعنی این.
00:23 سعی کن کسی سیگاریت کنه که ارزششو داشته باشه:))🍷🚶
00:14 مشتی!منکه غیراز تو کسیو ندارم..🖤
00:10 چطور میتونید این کارو با یک آدم بکنید؟!
00:11 من که کسیو ندارم..... توعم روش(💔
00:07 Money Money green green Money is all i need
00:16 کسیو نداری منتظرت باشه؟ مهم نیست
00:28 من که کسیو ندارم حداقل تو بفرست براش
00:29 حتی وقتیم که بمیرم احتمال فراموش کردنت خیلی کمه (((:💔