00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:25 با کسی که چشم دیدنت رو نداره چه باید کرد؟
00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:12 کسی ک واقن دوست داشته باشه تورو یه گوشه قایم نمیکنه مشابه ها
00:11 وقتی به دوستت پیام میدی و ازش انتظار داری...😐
00:29 کسی که دوست داشته باشه همیشه برات وقت داره:)
00:09 یعنی دوسش داری ولی بهش نمیرسی..
00:11 یه تعریف قشنگی از دلتنگی شنیدم ...
00:20 تو تنهایی خودت با خودت دردو دل کن کسی لیاقت قلب پاکتو نداره
00:18 هر کسی لیاقت بخشش دوباره رو نداره..
00:14 کسی حق اذیت کردنم و نداره حتی مهم ترین آدم زندگیم
00:09 میدونیچی سخته اینکهبهکسیکهدوستشداری نمیرسه بازم دوستش داری
00:15 اره میدونم دوسش داری .فهمیدم عزیزم....
00:07 کیا اینجوری ان 👇👇 ..........
00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:19 یکی مث اون دوستِ ندارع؛ولی دوسش داری:)💔🚶🏻
00:10 ولی وفاداری بین دو قو رو هیچ احدی نداره :)))))
00:13 غمگین ترین آدم جهانم دردش تو سینه خودشه کسی از حال کسی خبر نداره:)
00:25 نمک در نمکدان شوری نداره نقی با کسی شوخی نداره:☠️😂
00:27 فکت:کسی که دوستت داره حتی طاقت یه قطره اشکتم ندارع..!🙂🖤
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤
00:12 وقتی با اذیت کردن یکی اذیت شدی بدون خیلی دوسش داری
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)
00:12 بجز غم کسی حق نداره بگه توهرشرایطی پشتتم😊🥀
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:15 اینو برای کسی میزارم که دوسم نداره ولی من...
00:09 دلتنگی کسی که دوستش داری سخت ترین حسی که میشه تجربه کرد
01:40 ویتامین cخودمونه که اسم خارجیش از کور.. 😂😂