00:10 قبل از اینکه "ما" بشیم، باید"من" میشدم
00:10 قبل از اینکه "ما" بشیم، باید"من" میشدم
00:09 هیچ کس دوست نداره که عشقش با کسی دگه بحرفد😅
00:05 دیدین وقتی کسی که دوستش دارین پیام میده چقدر خوشحالین؟
00:19 عارع من دوسش درم عار نبینم کسی صمتش برع♥️🚶🏼♀️ مشابه ها
00:16 یکی دارم که هیچ کسی نداره نه به کسی:)
00:07 مثل خورشید باش به درخشنت ادامه بده عیبی نداره کسی بسوزه
00:27 دقیقا ، هیچکس نخواهد فهمید که اونی که دوستش داری کیه !
00:20 کسی که پدر نداره ........!:)ای بابا 🙂💔
00:23 بهترین دوستت کجاست باب اسفنجی؟(:
00:15 بفرست برا کسی که دوستش داری ..
00:40 کیک نرم لطیف کیوت خوشمزه ژاپنی
00:47 اینو برای کسی که دوسش دارین میتونین درست کنین..🥲❤️
00:07 دوستت داشتم و دارم ولی کسی که اون یکیو تنها گذاشت شما بودی نه من 🖤a.
00:09 کسی که فکر میکنی لیاقتتو نداره چرا صدتو میزاری براش
00:28 منو ب خودم بیار؛وعضی وقتا دوسش داری بعضی وقتا هم ن..:)
00:28 آخر کسی برات میمونه ک باهاش امنیت داری
00:50 هیچکس لیاقت مارو نداره ولی تو داری؛
00:28 بدونید هرکسی لیاقت خوبی شمارو نداره :)
00:36 !..Kırılır düşer kalp yorulmaz
00:08 گریه کردن قدرتی میخواد که هر کسی نداره!(:
01:00 تو چی ؟ دوست داری مالک یک گل باشی یا گل خونه داشته باشی...
00:19 دیوانگی ما به کسی ربط نداره...❤😘
00:07 تو رو چه کسی کراش داری من رو :)
00:20 دوسش داری؟!
00:06 فقط حریفشون کسی بوده که دوسش داشتن...
00:05 تو فقط خودتو داری پس به کسی تکیه نکن🖤....:
00:08 وقتی داری از بین میری ولی کسی براش مهم نیست:)
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)