00:08 چرا انقدر دوسش داری!؟
00:08 چرا انقدر دوسش داری!؟
00:09 قلبتون رو به کسی که دوسش دارین ندین..💔
00:39 کسی از فرداش خبر نداره،پس دل همو نشکونیم👌🏻💔
00:17 چجوری رات دادم تورو تو زندگیم؟؟🫤 مشابه ها
00:17 کاش یه روز اونی که دوسش داری برگرده🖤🌙
00:25 چرا همیشه اون که دوسش داری میره🖤
00:15 نگران نباش عزیزم بهش نمیگم دوسش داری❤️....
00:21 وقتی ازم می پرسن چقد دوسش داری :)
00:29 این پست رو گذاشتم برای اینکه بگم دوستت دارم بابا 🫀
00:16 ....نه بابا کسی نمیفهمه دوسش دارم....
00:12 وقتی ازم میپرسن هنوزم دوسش داری ؟
00:40 اگر واقعا دوسش داری...........
00:31 تو تنهایی و هیچ کسی دوست نداره
00:10 بفرس برای کسی که دوس داری باهاش وقت بگذرونی..😉🥲✨
00:05 چق حس بدیه وقتی میفهمی کسی دست نداره حتی مامان بابات🖤🖤😞
00:26 بغلش کن اونی که کسی رو نداره حسین...💔
00:14 بفرست برای رفیقت و بگو چقدر دوسش داری
00:15 کسیکهبراشمردیدوسِتنداره...!
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:03 کسی که ارزش لیاقت رو نداره، لیاقتو براش کادو نکن!!
00:12 موقعیت:من خطاب به کسی که دوسش داشتم!🖤
00:21 بفرست واسه کسی که نیست،🖤😔🖤😔🖤
00:09 کسی حق نداره گریه کنه...!!🖤🙂
00:23 تنها خیلی سخته زندگی کنی زندگی همین جوری
00:11 چقد دوسش داری؟به روایت این ویدیو🫂💗
00:04 پراید با کسی شوخی نداره😁😂..
00:12 چقدر دوسش داری ?!📿🔱🧿کلیپ عاشقانه
00:06 حواست باشه داری به کی خوبی میکنی😜