00:30 نامه ای به کسی که دوسش دارم.... 💋❤️🔥
00:30 نامه ای به کسی که دوسش دارم.... 💋❤️🔥
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:14 قدر همو بدونین واقعا سخته اونیو که دوسش داری ول کنی...🤌💔 مشابه ها
00:14 حتا اگه جونتم درخطر باشه دوسش داری...
00:18 چرا همیشه اونکه دوسش داری میره....😭🖤
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
00:13 حِس تَنفُر و خَشم پشت دیالوگ صَبر.️
00:15 اصلاً یه جورایی شده شبیه باورام❤️❤️
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
01:04 میگن خیلی دوسش داری شبا براش خواب نداری
00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔
00:17 چون زندگی من ب کسی ربط نداره..'
00:04 از کجا میدونی کسی دوست نداره... ❤️🩹😔
00:17 اگه یک روز کسی دوستت نداشت، بدون مُردم💔
00:14 من همون ادمیم که شبهاش رو کسی ندیده ولی میگن این که غمی نداره...💔
00:17 از حال این دل کسی خبر نداره 🫠🕊
00:22 از حال این دل ، کسی خبر نداره💔
00:23 😅🥀💔غمیگین تر از این که ی نفر که دوسش داری بهت خیانت کنه
00:08 از کجا میدونی کسی دوست نداره؟
00:16 برا من به خاطر فکر کردن به کسی که دوسش دارم
00:09 از کجا میدونی خیلی دوسش داری؟!
00:23 🫀❤️.....ولی دوسش داری....❤️🫀
00:12 هیچوقت شک نکن به دوست داشتنم میشه ؟
00:03 گل سفید نشانه کسی که بهت وفاداره یا تو بهش وفاداری
00:09 بفرست برا بهترین رفیقت که خیلی دوسش داری
00:12 عاشقتم به کسی ربطی نداره.....!