00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:08 تو بهترینی به خدا هر چقدر بگم بازم کمه💔
00:24 منم حالم خوب بود..............
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!...... مشابه ها
00:16 اسیه چه خوب با تولگا حرف میزنه😂👊
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:05 اوخییی خدااااا چقدر بامزه ای 🥲🥹
00:20 چقدر گناه داشت...! اینکه خود منِ
00:32 نمیدونی چقدر دلم میخواد........
00:20 چیز های بی نقص😸💦. . . . . . . .
00:11 چقدر این خوبه منم گیتار (。◕‿◕。)
00:24 اون یه نفری که بلده چجوری حالتو خوب کنه✨
00:15 امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
00:15 آرمی های ایرانی:) | جوری ک این وید حقع>>
00:27 چرا وقتی حالم خوب نبود براتون مهم نبود؟!
00:22 چرا من نود و نه درصد مواقع خوب نیستم :(:
00:11 _وَچِهذوقِهاییِکِهتَبدیلِبِهنِفرَتشُد'🖤
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:11 میگم این چقدر آشناعه 😭😂 بلاخره فهمیدم کیه 😙 🙃
00:20 این بشر چقدر مهربونه اخهههه💖🥺
00:14 ولی مگه ما چقدر مُبهم بودیم که کسی درکمون نکرد!؟:)
00:05
00:39 هنوز خوب نشناخته بی تی اس رو😂
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:27 خوب جمعش کرد😂😂
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:07 من به روایت تصویر :)