00:17 چقدر کیوتی آخهههه.آرمی ها نظر بدین❤️😂
00:17 چقدر کیوتی آخهههه.آرمی ها نظر بدین❤️😂
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:13 زندگی چقدر زیبا میشد🥲 💔
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون مشابه ها
00:14 وقتی از میپرسن چقدر پرسپولیسو دوس داری؟
00:14 خیلی خوب بود ولی من بغلش میکنم😂🥺💚چون خیلی نازه دریام..D.:)
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
00:15 پدرمادر خوب به اینا میگن.کارن چه کیفی میکنه😍😂
01:01 پدری هم خوب لبعتیه هاااااا 😂🥲✨
00:26 من چقدر قلب بزرگی دارم 🤭🫦
00:14 با همه هم نباید خوب بود...
00:15 هیچکس نمیتونه بفهمه چقدر دارم روزای سختی و میگذرونم.
00:11 چرا نمیفهمید حالن خوب نیس
00:12 کیا مثل متن دستا بالااااا✋🏻✋🏻
00:41 وقتی دلت درد میگیره ناراحتی میخوای بری ی جای خیلی دور
00:15 خیلی خوب رقصیدن 🛐🎀
00:53 سال 1403 هم گذشت حالا چ خوب چ بد🙃
00:29 میخوام برگردم خودت ببین چقدر صبر کردمم ;]]
00:24 آرایگرا هم آرایشگرای قدیم بمولا😂💔
00:12 دیالوگ قشنگ روی پستر..........
00:12 میخام انقد خوب بشم......✨️😝👑
00:08 چقدر نازن🥺❤ولی چقدر بد زدش😂دلم سوخت خوابیده بود یهو زهره ترکش مرد🤣
00:18 اون نمیدونست، چقدر برام فرق داشت:)
01:38 وَلی این سِریال خیلی خوب بودش.
00:22 دیگه وقته برگردی با دوریم چقدر سر کردی
00:20 اشتین اولویگا بازیگر جواهر بخش ای
00:55 چقدر این کلیپ قشنگه:))
00:08 خوب شو دیگه دختر یروز هم خوب باش دیوه