00:59 مدگل و پوتک خیلی خوب بود 😂😂👌
00:59 مدگل و پوتک خیلی خوب بود 😂😂👌
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:14 چقدر جمله حقی گفا/:؟!!!!!!!!!!!!
00:29 جوری که BTS حال ادمو خوب میکنه:)) ♡ مشابه ها
00:10 این یکی خیلی خوب بود...😂😐💔🫡
00:18 وقتی حالت خوب نیست و این آهنگو میشنوی:()
00:09 این چقدر حقه__________________😭🖤
01:16 من چقدر خواب ببینم تا آخر نیایی نیایی...
00:15 خوب گوشواره ننداز پسرم 😂🥀...
00:17 چند ثانیه آرامش و حال خوب !🌙♥️
00:49 کی میشه من کی میشه تو شبیه منو تو کی میشه خوب
00:13 همیشه. خوب. نیست. همه. چی. ک . . .
00:07 نگاه کن چقدر دوست دارم 😌
00:17 چقدر اذیت شدم واسهــــ....🙂🖤
00:47 ارزش شنیدن داره...مرده پرس نباشیم.
00:42 خدایی چقدر خنده داره 😂😂 چه رمز هایی
00:14 این یکی خیلی خوب بودد🫴🏻🤍🥂🫤
00:19 روتین ☘️✨خیلی خوب بود☘️❤حمایت یادت نره کیوتم✨🍯🧸
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:23 وقتی از ژن خوب صحبت میشه:مملی❤️🔥
00:31 ایجانممم چه خوب جوابشو داد.....
00:11 _ چقدر لجبازی؟😐😂(
00:14 اشکالی نداره ایرانم به زودی خوب میشی🫠❤️🩹
00:16 قربون خودم ، چقدر سلیقم خوبه ، جونگ کوک ددیمه ! 👌🏻🙃
00:13 چقدر لوسی کی اینقدر لوست کرده؟!
00:15 چقدر من از خودی خوردم ..💔
00:13 فقط تو بلدی حالمو خوب کنی🫀💋🕊
00:08 ماکبا..........