01:25 تو چی دوس داری ؟ فقط واسه خودت بخنده یا اجتماعی
01:25 تو چی دوس داری ؟ فقط واسه خودت بخنده یا اجتماعی
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:")))
01:25 قید همه چیزو زدم،واسه اینکه الان تو باهامی❤️🩹
00:13 -مینویسمواسهتو،همهمیخوننبهجزتو🚶🏼♀️️ مشابه ها
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:11 بیا حاجی اگه حریف مایی👊🚀
00:16 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره،:)
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:38 بفرس واسه هستی خانومااا یکیم فالو کن تنک
00:58 اگه 99 تا دلیل واسه جا زدن باشه تو اون یدونه دلیل واسه ادامه دادنی:)🫀
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.
00:23 دل من تنگه، واسه همه روزایی که رفتن 🥲
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:12 دیگه انگیزه ای واسه جنگیدن ندارم.
00:44 تو زندگیتون واسه موندن آدما التماس نکنید..🚶🏿♀️🖤
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:21 قشنگی این ویدیو واسه یه آرمی غیر قابل توصیفه🥲🥹
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:21 میرسم ب جایی که واسه دیدنم نوبت بگیری
00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم
00:12 یهکوچولودیهتحملکنینمیرمواسههمیشهازپیشتون🙂
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:11 واسه خدم لیاقتت رو نداره بفهم🥀🥲