00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:20 هــعــی حرفی واسه گفتن ندارم:)
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:34 آهوی من و کردن شکارش🙂:)-- مشابه ها
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:34 که بمیریم واسه هم.....❤️🩹✨
00:30 وای ننه این جوجه رو چقدر ذوق میکنه واسه باباش🥺😍
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه!
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:12 واسه فراموشیت باید فراموشی بگیرم...
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:12 واسه کسی که لیاقت نداره نجنگ ..🪨♟
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:22 گل پدری واسه بارسا⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽
00:27 نقی واسه خودش یه دیکشنری جدا داره🤣
00:03 هیچوقت صداتون رو واسه کسی نزارید...
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:06 این ویدیوروواسه کی میفرستی؟؟ `اسمشوتگ کن`
00:20 دلم تنگه واسه...
00:26 همونو واسه تک تکتون آرزو میکنم..🤍
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀
00:34 ما با این آهنگ گریه میکنیم اونوقت رقص حامیمِ مون😂💔
00:15 ذوق میکنم واسه این لحظه؛🦋💗
00:13 بگیر بخواب واسه تو انلاین نیست...)