00:15 .𝑰𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈: مشابه:
00:15 .𝑰𝒏𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈:
00:49 نظرتون چیه به نظرتون درستهه ؟؟
00:42 پس کی قراره بزرگ شیم!:).......
00:08 زیاد نگران نیستم چون چن ساعت دیگه اینو میگن دکترا. :)
00:38 ما حسرت خوردیم غم که چیزی نیست🥲🖤
00:04 تنهاییم رو با گوشیم دفن میکنم 🥲💔⚰️
00:15 از یه جایی به بعد-
00:08 خنده ی تلخ من از گریه غمگین تر از است ، کارم از گریه گذشته و میخندم:)
00:06 تا حالا شده؟
00:11 خلاصه بگم ،،،،،،،،،خسته ع همه چی
00:14 اما فقط یک نفر میتونه:)))))))))))
00:20 قراربودبزرگکهشدیم......!-`:)
01:00 تو نریز تو خودت خالی کن خودتو!🥲🥺
00:18 چیزاییکهیچوقتخانوادمندیدن!💔
00:12 مشترک گرامی:((((((((((((((،،،،
00:34 ولی ذوقـ یه دخترو کور نـکـنیـد!🖤🙂
00:14 میکنمشباروباحالبدسپری🌒🖤
00:16 کاش مردم به متم فرصت میدادن...
00:48 دختــــر بودن یعـنی... درك کردن و درک نشدن:(✨
00:20 Pov: تو فقط یه زندگی ساده میخواستی!
00:47 تقریبا` دوساله که فنشم....)):🙃😎
00:16 Pov
00:37 بیخیالشدنرویادبگیر...:)
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)