00:22 وقتی من شکستم هیشکی پشت من نبود💔:)
00:22 وقتی من شکستم هیشکی پشت من نبود💔:)
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:17 همین که نداشتمت کافی نبود...؟؟💔🥺
00:15 با کسی ارتباط بر قرار نمیکنم چون: مشابه ها
00:09 اون فقط یه کلاس ساده نبود🙂
00:12 حتی اگه قرار باشه قلبم رو همیشه از دست بدم..
00:39 بلاخره یروزی:
00:21 ما زبونمون کوتاه نبود دشمنمون عزیز بود .
00:13 مگه چشای من چشهههه؟اره رنگی نبود ولی رنگشو پات دادم
00:15 برات مهم نبود🖤
00:05 اگه حق فالو کن اگر نبود بازم لایک کن(:
00:11 واقیعت زندگی بچه های .......💔
00:11 - رسمش نبود عاشق کنی ؛ اما نمانی پای من
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯
00:12 کلیپ قرار های عاشقانه .........
00:20 مـن دلــم نمـ.ـیخواسـ.ـت 💔🥀
00:07 نه ببین من که از اول اینطوری نبود😂
00:05 اگه من مردم قرار نیس هیچکس منو به یاد بیاره! پس گور باباش
01:00 قرار نبوی که بروی گیانه تنیا بمینم🥹🥹🥹
00:23 میخوام نباشه دنیا اگه نباشی یه روزی:) E🫀
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:12 این جوابش نبود این همه عشق خوب بردی از یادت چه زود😄👩🏼🦯
00:15 این جوابش نبود🖤
00:19 بامن هیچکس مهربون نبود .✨❤️🩹
00:29 امیدوارم دوباره سر راه هم قرار بگیریم.....
00:19 اگرقراربودیهآهنگحالمروتوصیفکنه:))
00:10 همیشه از اونی ضربه میخوری ک برات مثل بقیه نبود
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !