00:08 غمگین برای خودت و تلاش های بیهودت
00:08 غمگین برای خودت و تلاش های بیهودت
00:15 بعد تو بعدی نبود... 🙃💔🍷🙂🖤🍷
00:27 آخخخخ مادر فدات بشه.میگه خب من رئالی ام😭🤍
00:19 بعد تو هیچی برام قشنگ نبود فقد تنها چیزی قشنگ بود ! خاطراتت بود🚶🏻🖤 مشابه ها
00:09 زندگی کردن تجربه جالبی نبود🙂❤️🩹
00:14 آقا یادم نبود بگم یه کالاف دیویتی پلیر ساده هم هستم😂❤️
00:20 این آهنگ قرار نیست تکراری بشه و همچنین قدیمی:)
00:09 🌱.•° ماه هیچ وقت وفادار نبود :)