00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:08 غمگین🖤🥲
00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:05 تو حواست نبود اما من هزار بار قربون صدقه رفتم🥺 مشابه ها
00:07 رل چیست...؟
00:11 هیچوقت نباید وابسته شی چون قرار نیس همه تو زندگیت بمونن🙂🚶♀️
00:32 من همیسه این احساسو داستم ولی 👇..
00:13 این سد کل زندگیمو این چیزی نبود ک میخواستیما
00:05 هعی کاش میشد تو خواب نبود واقعی بود:)
00:15 ولی هنوز قلبم بابت چیزایی که حقم نبود درد میکنه💔
00:09 خیلی جالبه،برای خیلی ها فرستادم ،ولی برای هیچکس مهم نبود🙂😶
00:15 خوتون رو جای این دختر قرار بدید
00:33 گاهی باید قبول کنی دستاش مال تو نبود اما حسترش چرا....
00:21 قرار بود یکی از این کوچولو ها داشته باشیم..
00:26 اگه ب فکر اون باشی ی روزی از غصه میمیری🫂🫀
00:09 هیشکی پشت من نبود...........:)
00:09 نزارید کسی برای زندگیتون تصمیم بگیره حتی اگه قرار باشه گند بزنی توش://
00:07 قشنگ نبود؟ امتحان کردم پوسید😂(شایدم زیادی بهش رسیدم)
00:13 روز دوم کتاب 365 روز بدون تو.
00:22 بزرگ شدن اثلن آرزو چی هوبی نبود
00:32 اما نغمه حقش نبود انقد اذیت بشه💔
00:19 انابل ترسناک نبود فقط یکم تنها بود🥲
00:12 به دل نگیریاخدا.. ولی دنیات یه ذره هم قشنگ نبود:))
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:04 چجوریهکهمیدونیمقرارنیستهیچوقت...:)
00:05 من کسی رو از دست دادم که عاشقم نبود اما تو..
00:08 کاش نبود کسی دچار کسی
00:20 مَندلمرفتواسهاوندلیکهعاشقنبود!(: