00:04 ای دلم 😂😂😂زیادم بامزه نبود 😂ولی من میخندم 😂
00:04 ای دلم 😂😂😂زیادم بامزه نبود 😂ولی من میخندم 😂
00:49 بودنت معجزه نبود که نبودت فاجعه شه!💅🚶
00:10 نه رویای قشنگی نبود !)))
00:25 هعی چی میشد وضعیت مون اینجوری نبود 💔 مشابه ها
00:14 این جوابش نبود.................
01:00 جنگل جیغ 15 همین و ترسناک ترین جنگل دنیاست
00:24 رضا بهرام عزیز الان وقت اهنگ جدید نبود!!!
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:13 ولی اگه هیچ زنی نبود:(((((((((
00:08 وقتی هیچکی نبود ط بودی تا تهش پیشتم🥲
00:16 اگه نصیبت نبود نمیزاشتم آرزوش کنی..:))
00:05 آخرش قشنگ نبود:))))))🥲💔
00:11 واقعا فکرم رفت جاهای دیگه نکنه قرار میزاشتن ؟🤭😂
00:14 دلتنگ روز هایی که قرار نیست دوباره برگردند
00:13 درخواستی نبود... درخواستی داشتید بگید
00:11 هرچند که آلایژا ارشد نبود .
00:19 واییییییی کراشم تا چند ماه آینده
00:14 اگ پیدا کردی ک خب اگرم نبود نگرد
00:35 بود و نبود من ظاهرا برای کسی فرق نمیکنه🙂...
00:37 •|||. . . غمگین . . . |||•
00:18 قبلاینکهبری،روزاماینجورینبود.
00:11 گل رافینیا گل نبود لعنتی راکت بود☠️🚀
00:15 حرف با وجود حامیم منطقی نبود...
00:22 وقتی من شکستم هیچ کی پشت من نبود....
00:15 یعنی من 10 سال دیگ قرار حسرت همچین روزی بخورم😐💔🚶🏼♀️
00:15 قرارمون این نبود😄💔 🥀
00:23 بی تی اس انقدر عالیه که خودشون مقابل خودشون قرار گرفتن ! 👌🏻😏
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛