00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:12 ولی اون بزرگ شدنی که دنبالش بودم هیچ وقت این شکلی نبود💔
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿 مشابه ها
00:12 خیلی وقتا حواست نبود و من هزار بار تو دلم قربون صدقت میرفتم
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:17 بالاخره قسمت سوم اشتباه من🪐🤍کپشن
00:14 این جوابش نبود اون همه حس خوب .
00:04 من و دوستم وقتی میفهمیم قرار نیست اوپا داشته باشیم
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:13 بله بله...از نبود عنوان رنج میبریم.!!!
00:16 وقتی با دختر کیدرامر قرار بزاری رقیبات میشن اینا
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶
00:18 اگر قرار باشه واسه مردن تو صف وایستی من نفر اولم🖤
00:59
00:08 ................................
00:11 منواندرواگهبینمونفاصلهنبود
00:25 تا در دل من قرار کردی دل را ز «تــو» بیقرار دیدم…
00:22 سبک زندگیه شایع 🖤🥲..........
00:15 این جوابش نبود ****&&&***&*&&&&
00:29 واقعا حرفی ندارم..............
03:39 کاش زندگی کردن راحت تر بود کاش همه اینها حقیقت نبود....
00:11 هیچوقت قرار نیست تو این سن بمونی
00:27 او ناراحتیام هیچ وقت، کنارم نبود:)
00:08 دلت بامن نبود................):
00:18 تمام وجودم دوستت دارد اگرچه تو نبودی شاید منی هم نبود
00:17 ولی پاتریک خنگ نبود:)