00:26 درستش کنیم؟ امتحانش ضرر نداره.
00:26 درستش کنیم؟ امتحانش ضرر نداره.
00:13 یه جوری میگفت دوستت دارم که خدمم باورم شد!🖤
00:29 بغلش کن اونیو که کسیو جز تو نداره امام حسین من
00:11 من هیچوقت حس نکردم یکی واقعا دوسم داره:) مشابه ها
00:12 غمگینم چون دنیا جای واس من نداره
00:14 تودردیوارهرچیپرتنمیکردم[تواگهدوسمداشتی]
00:15 دلت حق نداره ................!
00:18 . .
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
02:09 عاشقتم به کسی ربطی نداره......
00:14 دادشی هیچ کس با ما خاطری خوبی نداره
00:24 عرفان طهماسبی رو باید دید و شنید
00:15 مشتی فراموش کردنی وجود نداره:)
00:17 حال الان من خوبِ خراب است...!🙂🖤
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:30 دیگه عکسات هم تاثیری نداره برگرد ):
00:17 ٭نمازمیتسجدهنداره٭
00:56 تو اگه دوسم داشتی
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:14 این حرفشو باید طلا گرفت😏
00:24 عـمراً عـیـنِ مـَنـو کـنی پـیـدا...!🖤🚶🏻♀️
00:12 بله بله ایشون ادعا نداره ولی کراشه🥺
00:10 وقتی میگم فرقی نداره که...: 😂
00:08 بیاید قبول کنیم هیچکی مثل علی قلیچ...🥺💖
00:29 اون فقط یه آهنگ کودکانست، گریه نداره آخه!
00:28 وقتی کنار آدمی که بجات اومده خوشحال میبینیش!👋🏼💔
00:27 هیشکی نمیگیره جای تورو...🥲🚶🏻♀️
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...