00:13 صفایی که رانندگی با سلطان داره بنز نداره . . . :)
00:13 صفایی که رانندگی با سلطان داره بنز نداره . . . :)
00:16 مطمئنی زیبایی اهمیتی نداره؟.. :)
00:19 دیوانه وار دوسش دارم عاشق چشای ناز سیاهشم
00:14 چون برا هیچ کس اهمیتی نداره....! مشابه ها
00:23 این زندگی نداره معنی بی تو 𝒜💕
00:15 Txt_این اهنگ تمومی نداره لیریکش اشک همه رو دراورد
00:24 وقتی با یکی حرف میزنم قبلش به این فکر میکنم که.....🖤✨
00:14 چیزخواستی در مورد اون وجود نداره اما
00:14 بدترین حس اینه بفهمی دیگه کسی جز خودت هواتو نداره🙂✅️
00:17 میدونستید یا نه چیه جین و خیلی دوست دارید ؟
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:23 این منم🖤:))))))))))))))))))))
00:22 دلهیچکیمثمن غم نداره🌚🎧
00:13 چون برای کسی اهمیت نداره/
00:15 هیچ چیز از زندگی من به شما فامیلای گرامی ربطی نداره با تشکر😌😏🤘
00:16 آمپول که ترس نداره!....😂😂😂.
00:15 سـَرِ مـَ خـالی میکرد کمبود عقده هاشهـ..!🖤
00:12 هعی..............................
00:21 کی گفته مزه خوبی نداره؟فوق العاده!
00:14 اشکال نداره تو رفتی ولی مهم نیستی برام😁
00:11 دلبرمون وفا نداره ..................
00:14 گفتی دوسم داری ! حق با تو بود اره..!((:
00:22 ..........😭😭🥺😭😭............
00:18 ❤💯🖤
00:12 دوست نداره پین کن ط مغزت 💯🕸🗯🧠
00:07 دختر میدونم سخته ولی فقط با خودت با احساس باش🦋
00:17 بحث بحث لیاقته که تو نداره بیب:))