00:20 نه تاریکی که ترس نداره حتی یه ذره 🤣
00:20 نه تاریکی که ترس نداره حتی یه ذره 🤣
00:16 داداش خنده نداره ک داره واست ب زبون ژاپنی اهنگ میخونه
00:13 هیچکس ارزش اینو نداره صدتو براش بزاری.
00:13 او منیم اولسون ✨ دونیالار سیزین مشابه ها
00:15 خیلی حس خوبی میده🙂:)
00:12 نترس... ترس نداره که..........😂😂
00:19 اشکالی نداره من تحملش میکنم 🙂
00:51 ادیت یکی از هیترا😂 طفلکی بدجوری خراب شد😂❤️
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
00:12 دلت نلرزه بروو.........!!! 🥹🤌🏻🥲🩸
00:13 وقتی که با تمام وجودت دلتنگشی ولی اون خبر نداره !
00:40 ✦اضطراباجتماعیوجودنداره✦
00:14 رپ فارسی غمگین: تجربههای تلخ و رویاهای بیانتها این ویدیو شامل متن ترانهای از یک قطعه رپ فارسی است که با پسزمینهای سیاه و کلمات سفید متحرک به نمایش درمیآید. فضای کلی ویدیو حزنانگیز و تأملبر...
00:13 مورچه جونم تو ماهیی عیب نداره سیاهیی
00:13 ولی رفتنت باعث که واسه هیچ اومدنی ذوق نکنم!
00:59 فکت:ولی آدمی که واقعا عاشق باشه
00:23 کم کم که سرد شد فهمیدم دیگه دوسم نداره:)
00:21 دوستدارموقتیخبرِمرگمومیشنوین ذوقتونوببینم...🖤
00:07 فدای سرم.. که کسی دوسم نداره:))🙂🖤
00:11 چقدر دوست داشتم ولی دوسم نداشتی:)
00:16 وایی ذوقشو:)
00:13 ویی...........................
00:11 از نظر من که ایرادی نداره ، والا :))
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:07 فدای سرم که هیچکس دوسم نداره🙃🥲
00:28 بچم هنگ کرد والا عادت نداره بعد دوسال
00:15 یعنی میان؟!