00:41 میدونم دوسم نداری فقط نمیخوام باور کنم... :)💔
00:41 میدونم دوسم نداری فقط نمیخوام باور کنم... :)💔
00:08 دیگه دوسم ندارهههه🚷💔
00:07 من و تخت گرامیم بعد مدرسه:) خیلی دوسم داره انگاری:)
00:09 ولی تو با بقیه برام فرق داشتی ، کاش میتونستی اینو بفهمی.. مشابه ها
00:15 دلتنگ کسی که سرش با یکی گرمه و نیست
00:55 کوروش کبیر : پندار نیک ، گفتار نیک ، کردار نیک
00:14 سهلام اینم از وایب مشکی جذاب خدمتشما
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:08 کلیپ عاشقانه وقتی اشتباه میکنم دوسم داشته باش
00:11 عاشق موزیکاشم دوس داشتی لایک کن عسیسم:))))
00:10 وای خیلی حقه 🤣🤣🤣 واسه شما هم هست؟
00:10 -دوسم داری یا عاشقمی...؟ 💋 +عاشقونه دوست دارم 🙃🤍🔖•
00:10 دستم همیشه سمتت درازه،داشتی میوفتاد دستامو بگیر
00:07 ولی تو بهترین خنده هارو داشتی:)
00:12 هیچ وقت کسی دوسم نداشت 😪حتی برای کسی مهم نبودم
00:14 رونالدو،درخواستی،اگر دوست داشتی تو کامنتا بگو از چه بازیکنی خوشت میاد
00:06 از نظرم تو باهمه فرق داشتی ،ولی فهمیدم تو از بقیه بدتری😑🤐
00:29 بگو مگه دوسم نداشتی؟
00:11 یکم از آیدل هامون یاد بگیریم🤣🩷
00:09 منشادیواقعیموبعدتوبهدستاوردمبیبی:)💯
00:14 کلیپ عاشقانه دپ گنگ غمگین لاوطوری
00:17 کدام ماهی دوسش داشتی آخری رو دوست داشتی
00:50 باید خودت را باور داشتی باشی و به راهت ادامه بدی
00:12 بگو مگ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی..=((
00:13 زیبا بود نه؟؟؟دوسش داشتی؟؟ *^*
00:27 ی بخش هایی از خودمو نمیتونم پنهان کنم...
00:10
00:09 خلاصه کههههه داشتی میوفتادی دستامو بگیر (