00:10 پارت دوم برنامه های کیوت و کاربردی برای شما کیوتام
00:10 پارت دوم برنامه های کیوت و کاربردی برای شما کیوتام
00:04 از من میشنوی هیچ وقت خدتو با جمله دوسم داشت گول نزن😄🚶♀️
00:17 خیالی نی برو بد بینی رامین تجنگی🖤
00:17 کاش اونقد دوصم داشتی ک فقط مرگ میتونست مارو از هم جدا کنه:(! مشابه ها
00:15 یه پیام برای رفیق صمیمی قبلیم...
00:12 حق داشتی خسته شی چون تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت`
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:10 کلمات قدرت دارن، مواظب حرفایی که میزنین باشین... 😶🖤
00:10 وقتی میپرسه چقد دوسم داری(:✨🖇
00:08 برو به همه بگو خر بود دوسم داشت😅💔
00:23 ببخشید که فک میکردم دوسم داری 🚶🏻♀️🖤
00:10 وقتی میخوام خودم رو قانع کنم که دوسم داره:
00:08 بدونهیچچشمداشتی:)
00:12 پاشو دوباره بهم بگو دوسم داری پسرم:)
00:04 شک داشتی؟
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:42 مراقب گونی های سفید باشید (ممد قولی)💀
00:04 بلکه از شخص اشتباهی انتظار داشتی :))
00:27 بازم بی عنوان عیبی نداره😂😉🤞
00:09 وقتی میفهمی حسی که بهش داشتی تموم شده🖤
00:48 هر وقت دوست داشتی پاستا بخور و چاق نمیشی البته نباید هر روز خورد🙂😅
00:27 Welcome to my darkside:))))))))
00:06 #ماه_زیبا 🌙#کیوت #آسمان اگه دوست داشتی #لایک کن قشنگم ❤️
00:25 از لحن صدات مشخص بود..........
00:15 اینو برای کسی میزارم که دوسم نداره ولی من...
00:07 ازخودت تشکر کن که تو شرایط سخت فقط خودتو داشتی...
00:23 عاشق کسی شدم که دوسم نداشت................
00:09 اگه همچین کسیو داشتی ولش نکنیا🥲🫂