00:12 اینار رو فقط دهه هشتادیا درک میکنن🥺🤌🏼
00:12 اینار رو فقط دهه هشتادیا درک میکنن🥺🤌🏼
00:20 خشگلو بنگر کیف هم بکو داش 🥲🥲
00:14 همه سریال هایی که دیدمم:)
00:11 قول دادی تا آخرش بمونی ولی رفتی و تنهام گذاشتی 🥺🖤 مشابه ها
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟
00:38 یارگم دوسم نیریدن بی وفایی بیسه کاری:))))
00:51 لابد دوست داشتم🙃لابد دوسش داشتی💔😅
00:38 ENFP کسایی ک دوسشون دارم دوسم ندارن...
00:33 تو اگه دوستم داشتی…
00:12 چند وقت باید بگذره تا یادت بره که یه روزی دوسش داشتی..🖤🩹
00:14 اِمِروُز مَن....خُوشِحالِ تَرِینِ*:(:
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:21 موزیک بیکلام معرفت داشتی تنهام نمیزاشتی
00:20 `معرفت داشتی تنهام نمیزاشتی...`
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:50 ولی هرجور که حساب میکنم اون کسی که اول دوسم داشت تو بودی نه من...
01:00 چطوری به انگلیسی بگیم برام یه لیوان اب بیار؟
00:31 اگه واقعا رضایت داشتی لایک کن.
00:51 یا مرتضی علی چه پسری داشتی چه شد😭💔
00:14 تا زمانی که من دوستت دارم.....
00:25 عاشقانه
00:10 میشحدوسمداشتهباشی؟دگباچزبونازتخاهشکنم:)
00:19 فقط خار داشتی واسه من بد گلی بودی!🖤
00:16 پخش زنده مرتضی جعفرزاده • 🎤🙂 •
00:05 حتی ماه هم باید مراحلی از......
00:13 هر آنچه که ذوقش را داشتی...
00:14 دوسمنداریچونمنانتخاباشتباتم🌚🎧
00:08 برو به همه بگو ! خر بود دوسم داشت 🙂💔