00:15 اگر این فیلم رو یادت میاد کودکی خوبی داشتی
00:15 اگر این فیلم رو یادت میاد کودکی خوبی داشتی
00:26 میدونستم دوسم نداری ولی بازم باهات موندم :)🖤
00:16 بازم بگو دوسم داری!
00:08 تو که از اولم دوسم نداشتی:)... مشابه ها
00:12 هرکی دوسم دار نفس بکشه...😂🤣👋
00:09 دیدی دوسم نداشتی؛دیدیحقبامنبود..🙂🖤
00:08 من ک خیلی دوس دارمش اگه شما هم دوس داشتی نظر بده
00:10 اگه دوست داشتی لایک و فالو کن.🌱
00:14 گفتی دوسم داری.............:)🖤😅
00:19 دوسم داره. فراموشش کردم. دلتنگش نیستم.........
00:10 ولی من نتونستم احساس کنم ینفر دوسم داره)))
00:10 یادم نمیره چقد دوسم داشت🙂😄💔
00:05 خب اونم دوسم داره زود قضاوت نکنید . . . 🥲🦋
00:31 رز سفید من ولی خشک میشی پیش من🙂🤍
00:09 الآنمو نگا نکن یه زمانی دوسم داشت....!🖤🙂
00:14 حالم بده نیاز دارم با کسی حرف بزنم ولی کسی نیس🙂💔💔💔
00:21 غمگین ترین حالی که داشتی کیبوده
00:19 دیگه نمیتونم باورکنم دوسم داری:)))
00:34 +همون قدي كه دوسم نداري دوست دارم:)
00:08 من اینجوری میخوامت؛بدون هیچ چشم داشتی(:
00:07 خب داشتی میگفتی چیشد ک عاشقم شدی😂🥺
00:06 بازم همچنان دوسم داره:))
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:25 موقع خرید لوازم ارایش اینارو یاد بگیر
00:06 داشتی میگفتی..................
00:10 کاش تو هم حال مرا داشتی🙃🥀💔#شوتی_سوار
00:08 خواستم بهت بگم من این جوری می خامت...
00:15 چـــرا اینقدر دوسم داری...؟!