00:14 کاشکی همون اولش میگفتی که دوسم نداری(:
00:14 کاشکی همون اولش میگفتی که دوسم نداری(:
00:39 فعل انگلیسی follow چند تا معنی داره؟
00:05 دوست داشتی...:)!
00:30 هنوز هم منو دوسم داری اینو خودتم خوب میدونی ❤️ مشابه ها
00:06 اگه دوست داشتی لایک و فالو کن...🌱
00:05 میدونستمتموممیشهیهروز !(:
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:13 اگه دوسم نداشتی چرا بهم دروغ گفتی....؟!💔
00:18 هنوزم دوستم داشتی ای کاش:::)))
00:16 اوسامو دازای 🤎🤎.............
00:15 با بقیه داشتی فرق واسه من.......
00:19 وجود داشتی پسر تواین دنیا آنقدر غم داری🖤
00:18 موزیک جدید دوس داشتی فالو کن خوشگلع
00:19 الان دقیقا من برای تو مهم هستم؟ یا دارم خیال پردازی میکنم؟
00:07 وقتی دوسم میگه دیگه نمیخواد باهام دوس داشه
00:15 اگه'هنوز دوسم' داری" "بگیا"
00:15 نمیتونی کسی و مجبور کنی که دوستت داشته باشه
00:13 حقیقت تلخه نه؟:))))
00:19 دوست داشتم و دوسم نداشتی تو،تو،تو انگار خدا نداشتی...:(
00:10 اخرش خودت مقصری، مگه ن؟((: 🌱💔
00:10 تا نره بقیه رو ببینه نمیفهمه تو فرق داشتی .️😉🤙🏻
00:13 تنها روزی که همه دوسم خواهن داشت ولی بعید میدونم
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:36 روتین صبح و صبحانه ویدیو ی پینترستی💫🌸
00:37 احترام گذاشتن به انگلیسی چی میشه؟
00:11 مگه دوسم نداشتی.. .
00:12 کسایی که دوسشون داشتی باهات چیکار کردن ؟!
00:14 من دوسش داشتماااا ولی اون نه منودوسم نداشت