00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:15 آقای قاضی: جونمو میدادم براش ولی بازم فکر میکرد دوسش ندارم 🙁💯
00:12 چرا اونکه دوسش داریم میره؟🥹
00:10 قبل از اینکه "ما" بشیم، باید"من" میشدم مشابه ها
00:19 عارع من دوسش درم عار نبینم کسی صمتش برع♥️🚶🏼♀️
00:34 دلشنمیخواددوسشداشتهباشی...
00:16 ☕یجورایی حس خوبی بهم میده دوسش دارم
00:10 چون اونی که دوسش دارم توی این گوشیه لامصبه:)
00:07 نمیدونه چقدر دوسش دارم
00:08 چون با همه وجود دوسش داشتم ......💔🖤
00:09 من واقعا دوسش داشتم ولی بهم خیانت کرد 🤕😔🥀
00:08 زمانی که به خدا اعتماد داشته باشی و دوسش داشته باشی ، خدا عاشقت میشه
00:12 چیز های که بیشتر ما دوسش داریم
00:07 زخم حرف کسی که دوسش داری هیچوقت خوب نمیشه🖤
00:27 این تیم عشقه منه چه ببره چه ببازه همیشه برای من یه برندس:)
00:28 منو ب خودم بیار؛وعضی وقتا دوسش داری بعضی وقتا هم ن..:)
00:47 اینو برای کسی که دوسش دارین میتونین درست کنین..🥲❤️
00:17 کدام ماهی دوسش داشتی آخری رو دوست داشتی
00:06 بفرست واسه کسی که دوسش داری...
00:08 ولیهنوزمدوسشدارمجالبه
00:10 قانون دنیاست هیچوقت با کسی که دوسش داری...
00:57 کیوته ، دوسشدارمممم:))))))))))
00:14 (((((((((((((((((((((((((((((:
00:13 زیبا بود نه؟؟؟دوسش داشتی؟؟ *^*
01:00 تو چی ؟ دوست داری مالک یک گل باشی یا گل خونه داشته باشی...
00:09
00:07 عاشقانه برای اونی که خیلی دوسش دارم
00:13 درحالیکع هنوز دوسش دری :)💔