00:05 اما من خیلیییی دوسش دارم........
00:05 اما من خیلیییی دوسش دارم........
00:17 گفتم دوسش دارم نکرد باور:)))))
00:17 بهش بگید بیاد دوسش دارم زیاد🙃🌒💘
00:12 موقعیت:من خطاب به کسی که دوسش داشتم!🖤 مشابه ها
00:22 معماری رشته ی منه بهترین رشتس خیلی دوسش دارم❤
00:41 ولی بغل این دوتا>>>>
00:11 چقد دوسش داری؟به روایت این ویدیو🫂💗
00:20 گفتم دوسش دارم نکرد باور🫀🤍💔
00:13 خودش کور بود وگرنه بقیه دیدن چجوری دوسش داشتم:)
00:12 چقدر دوسش داری ?!📿🔱🧿کلیپ عاشقانه
00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:19 من دوسش دالم بخودا و...........
00:15 مه خیلی دوسش دارم>>>
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:09 یعنی دوسش داری ولی بهش نمیرسی..
00:34 جوری که دوسش داره یکی واسه منم میخوام از اینا
00:08 چون با همه ی وجودم دوسش داشتم......
00:12 ادیت خودمه! با اینکه بد شده اما خیلی دوسش دارم💜😍
00:15 اره میدونم دوسش داری .فهمیدم عزیزم....
00:11 اینو خیلی خیلی قشنگ گفت من دوسش داشتم
00:10 بهش گفتم درکم کن دوست دارم بهم گفت درکم کن دوسش دارم 🫀🖤🥀🪦
00:19 یکی مث اون دوستِ ندارع؛ولی دوسش داری:)💔🚶🏻
00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:11 وقتی میگن تا کی میخای دوسش داشته باشی🥲🥰😎
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤
00:13 دوسش دارم اقای قاضی ........!!
00:12 وقتی با اذیت کردن یکی اذیت شدی بدون خیلی دوسش داری
00:12 دارم هی ازش ضربه میخورم/دوسش دارم بس نمیکنم هر کی..