00:20 دوسش داری؟!
00:20 دوسش داری؟!
00:10 عادت کردم دیگه واسه همینه دوسش دارم🙂✨
00:06 فقط حریفشون کسی بوده که دوسش داشتن...
00:14 ‹دوصِـ∝ـتدارم› تاوَقتي ك بِمیرَم💜 مشابه ها
00:08 عاشقشم و تنها چیزی که برام مونده
00:27 من فقط از دور دوسش دارم:). .
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
01:00 این جزو اون کلیپ هامه که خیلی دوسش دارم🤍
00:17 اگه دوسش نداری رهاش کن نزار حق اونایی که دوسش دارن ضایع بشه!!💔
00:11 تاآخرگوششبده「دوسشدارمیان؟」
00:22 آدم یکباربیشترعمرنمیکنه پس هیچ وقت بیخیال کسی ک دوسش داری نشو♡☆
00:14 *♡🙃🙂برای کسی دوسش دارم🙃🙂♡*
00:14 گفتم دوسش دارم نکرد باور چقدر گفتم نجنگ با من:)
00:15 عشق چه ی روزه چه صد روزه( باید دوسش داشی باشی دوست داشته باشه)
00:14 حس میکنم همه یکیو دارن که واقعا دوسش داره همه، جز من :)🖤.⛓-
00:11 ❤🌹
00:10 عاشقانه احساسی دوست داشتن تا ابد
00:06 اون میدونه دوسش داری ولی نمیخادت
00:06 غمگین شاید روزی دونست دوسش دارم ولی خیلی دیره
00:10 یه چیز عجیبیه واقعا دوسش داری اما نداریش
00:18 غمگین بعد جدایی از کسی که دوسش داری
00:15 کسی نیست که واقعا دوسش داشته باشم!
00:26 دپ است که من خیلی دوسش دارم دلب
00:11 خیلی دوسش داشتم ولی رفت .......
00:13 اقای قاضی من دوسش دارم حاظرم جاش حبسم بکشم پس بنویس ❤🫀
00:14 وقتی رفتن اونیکی دوسش داری رو میبینی دیگه هیچ اومدنی خوشحالت نمیکنه!
00:19 یه بخش هایی از من هست ک نمیتونم پنهانش کنم:)
00:15 بهترین هدیه گل برای دخترا هست:)