00:10 دست فرند من زیباتریه واقعا دوسش دارم:)
00:10 دست فرند من زیباتریه واقعا دوسش دارم:)
00:20 بفرس برا کسی که دوسش داری..❤💋
00:23 بی اعتمادی _ناراحت _نامردی_ 🥲🥲🥲
00:21 وقتی ازم می پرسن چقد دوسش داری :) مشابه ها
00:16 من دوسش داشتمم:)))
00:10 حقداشتنه؟
00:13 من اینطوری دوسش دارم............
00:13 چی میشود میتونستم بت بگم چقد دوست داشتم بیبی من🤍
00:20 منخودمودرحالیکهداشتمتلاشمیکردمنری،ازدستدادم؛
00:10 برای اونی که دوسش دارید همچین آدمی باشید👌
00:16 ....نه بابا کسی نمیفهمه دوسش دارم....
00:12 وقتی ازم میپرسن هنوزم دوسش داری ؟
00:48 حس ششم نیواد خدایی من اگه این حس ششم داشتم پولدار بودم
00:29 ..............................!
00:14 بفرست برای رفیقت و بگو چقدر دوسش داری
00:12 چند وقت باید بگذره تا یادت بره که یه روزی دوسش داشتی..🖤🩹
00:12 باور داشتم •••••••••••••••••••••
00:09 خخ از بچگی دوست داشتم از دماغم خون بیاد گنگ بشم خخ
00:40 اگر واقعا دوسش داری...........
00:31 وقتی نیازت داشتم نبودی الان دیگه نمیخام برگردی ....:)
00:18 خیلی دوست داشتم ببینم بعدش چی میشه
00:14 دوسش دارم ولی براش مهم نی 🖤❤️🩹
00:17 گفتم دوسش دارم نکرد باور:)))))
00:11 عاشقانه دوستت داشتم عاشقانه دوستت دارم عاشقانه دوستت خواهم داشت🥰❤🙃
00:10 خیلی دوسش دارممم نیکا چشاش خیلی تازه🥲
00:50 (((((((((((((((((((((((((((((((((:
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:04 تو همه زندگیه منی تولدت مبارک باشه عشق من