00:09 قلبتون رو به کسی که دوسش دارین ندین..💔
00:09 قلبتون رو به کسی که دوسش دارین ندین..💔
00:39 شایدم واقعا یکی دیگ رو دوس داره...
00:17 اما شاید من به اندازه کافی خوب نیستم
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره... مشابه ها
00:13 سکوتت فقط سکوت کن چون ط ی دختری
00:31 دلم واسه احساسی میسوزه که بهت داشتم..!🖤
00:18 خدای من من خیلی دوستش داشتم ! 😓
00:07 خیلی روز بدی داشتم ، برم به یکی پیام بدم حرف بزنیم:
00:22 All night آهنگ :) من دوسش دارم شما چی
00:12 ...دوسش دارم بس نمیکنم🤍...
00:19 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
00:11 سخت ترین کار دنیا دوس داشتن کسیه ک دلش نمیخواد دوسش داشته باشی:)
00:08 من با تمام وجود بهش اعتماد داشتم
00:15 دوست داشتم زمانی که دوست داشتنت مد نشده بود.
00:11 جنا اورتگا بازیگر سریال ونزدی گذاشتم دوسش دارین؟
00:08 دیشب داشتم با ماه حرف میزدم..
00:14 دوسش داشتن تایپ کردنی نیس!.....
00:18 عنوانش به هیچ خری مربوط نیست 😊
00:37 واقعا به این نیاز داشتم . عالی میشه👌👌
00:50 میگن سخت ترین کار دنیا دل کندن از کسی که دوسش داری:)
00:17 کاش یه روز اونی که دوسش داری برگرده🖤🌙
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
01:02 بهاره رهنما:.۲۴ سال تردید داشتم!
00:24 حامیم گفته دوست داشتم ۰۰۰) بچه ها تا آخر بینید❤
00:06 بااینکهخیلیدردداشتبازمدوستداشتم.امادیگهنه..
00:15 نگران نباش عزیزم بهش نمیگم دوسش داری❤️....
00:16 دوست.ت داشتم اما خودتو زدی به نفهمی :)💔
00:16 خعلی دوس داشتم ک دستای ط همیشه مال من باشه:)!