00:09 جز خودت کسیو دوست نداشته باش❤️🩹👀
00:09 جز خودت کسیو دوست نداشته باش❤️🩹👀
00:07 دلایلی ک من دوس دختر خوبی نیستم!
00:07 فرق ما با بقیه اینه که ما مشکلات سوپرایزمون می کنه...
00:14 ماحسین ابن علی را بین نداشته هایمان داریم واین چیز کمی نیست..!🌱 مشابه ها
00:30 بعد مامانا میگن وای پسرم چقدر درس خونه بعد پسرش:
00:11 یه روزی هر دومون پشیمون میشیم..!
00:14 میٖاُفتَمیاٰدقَبلَناٰمَن...!-:)″🌘✨
00:21 ما خود تراکتور رو دوس داریم ❤️🤘
00:39 داشتن تو می ارزه به تمام نداشته هام دلبرر
00:15 چجور کسی و دوس داشته باشیم که وابسته نشم :::)))))
00:15 وقتی میگی یکی دیگ رو دوس دارم :)
00:18 این آهنگ خیلی دوس دارم .......
00:17 وایی خودا عاشق اینام بچه ها کانت بزارین شما دوس دارین یا خیر
00:04 من واقعا دوس دارم بغلت کنم ولی تو خیلی دوری😭❤️🩹
00:14 بهای دوست داشتنِت ، از دست دادن خودم بود!
00:29 آقایون.. تنها کسی که شما رو واسه خودتون دوس داره خانومتونه☝️
00:16 من اگه یه روز ازت خبر نداشته باشم(:
00:07 _بخدا هنوز دوس داری!🥀 +به جهنمم🥲
00:09 هوم، من رز سفید خلی دوس دارم، پس قول بده 🥲💯
00:20 جوری ی این پسر دخترمون رو دوس داش🥹🎀
00:20 دوست #دارم.ولی نمیدنم (
00:14 ما رو حتی خانوادمون دوس ندارن تا چه برسه تو که بچه مردمی😏
00:08 اون دختری که تا حالا رابطه ای نداشته🥲❤️🩹
00:27 کاری به کار ما نداشته باشید...
00:28 بعد میگین چرا بچه دختر دوس داری🥺💞
00:07 چیزی ک من دوس دارم😂
00:20 #قلبم دوسش داره ، #مغزم ازش متنفره):🖤🚶♂️
01:11 میشه نیای میشه ازت خواهش کنم ته مونده یه خاطره باتو چالش کنم