00:52 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی…:)
00:52 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی…:)
00:11 آقای قاضی اگه خاطره ها بزارن ماهم دوس دارین خوشحال باشیم:(
00:15 شاید شاید آدما منو دوست نداشته باشند💔🙂
00:31 بچه ها ببخشید درسته سینگلم ولی دوس دارم براتون عاشقونه بزارم😅😂❤ مشابه ها
00:11 خببب کیا دوس دارن برن کرههه؟ یکیش منممم
00:24 آهنگ غمگین خلسه من آهنگ خلس را دوس🙁
00:29 اینجور پسری و رو باید با تمامه وجودت دوست داشت❤
00:37 پند امروز دوس پسره سابق یعنی دیگه دوس پسرش نیست 🤣🤣
00:10 همه ما دخترا اینارو دوس داریم\:
00:17 از هیچ کس انتظار نداشته باش😔🖤
00:10 از اینجور داستانا دوس دارید؟🤤✨
00:24 ....خودم تنها ، تنها دلم...:))
00:15 اول اونــــ... منـــو دوس داشـتـ😔💔
00:10 (.......اخرشو دوس دارم.......)
00:27 هیچ وقت زندگیتون رو نبازید و به حرف کسی نیاز نداشته باشید
00:08 شما نمیدونی یه نفرو چقدر دوس داری تاوقتی که...
00:18 #سلامتی اونایی که )
00:15 از وقتی داستانشو فهمیدم هی دوس دارم آهنگشو گوش بدم:)🫠
00:25 اهم واقعاً راص میگ هه تا بفهمن عاشقشونی ولت می کنن می رن🚶🏼♀️💔
00:08 خیلی این فیلمو دوس داشتم پست کردم شما عزیزان هم ببینید :)
00:15 هیشکی نمی فهمه منو مثل یه رازم ...🥲👩🏼🦯
00:12 واس کسی ک از ارتفاع بترسه 👩🦯👩🦯
00:15 هیشکی منو دوس نداره💔. 🩹
00:15 کاری که دوس دارم باش بکنم
00:07 هم میدونم حیفه بگذره؛ هم دوس دارم زودتر بگذره
00:17 چقد مرحم شدم واسه زخمای تو تو شدی نمک همون غصه 🖤🥀
00:11 مود اون دختره رو دوس داشتم 😂😂
00:08 گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است!