00:04 به هیچکس اعتماد نکن:))
00:04 به هیچکس اعتماد نکن:))
00:14 اونقدر اُمیدوار باش که برای نا اُمیدی وقتی نداشته باشی☘️
00:22 از منم اصلن انتظار نداشته باشید🗿🫶🏻
00:29 حتی وقتیم که بمیرم احتمال فراموش کردنت خیلی کمه (((:💔 مشابه ها
00:12 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی……(:
00:20 اگه دوس داشتین این فیلم کره ای رو حتما ببینید اسمش این زیر هس
00:40 اینقد سخت شد زندگی برامون که حتا دوس نداریم تولد بگیریم
00:17 چند تا کد کاربردی.............
00:14 انتظار از بعضی آدما نداشته باش
00:10 بفرس برای کسی که دوس داری باهاش وقت بگذرونی..😉🥲✨
00:15 ولی یتیمی به این نی که پدر و مادر نداشته باشی...!💔👩🏻🦯
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:08 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی……(:
00:14 اعوذُ بِکَ من الهَمِ والحُزن..!🖤
00:18 کاشبشمیگفتم...
00:07 دوس پسرم حله ولم نمیکنه یک کمی حوله همش الکیه :)
00:31 انقد دوس دارم تو منو کنسل کنی 😂😂😂
00:27 ولی دوس دارم چشمایی کع نگات می کنه رو از حدقه در بیارم 👀🚶🏼♀️
00:53 تو کامت بگو کدومو دوس داری ...
00:15 اونوقت میپرسی تو اصن منو دوس داشتیییی؟😔🗿
00:20 به جونه تو هنوز کسیو مثل تو دوس ندارم
00:13 چرا تاریخ ایران رو دوس داری....؟
00:09 جوری موفق شو که اصن چشم دیدنت رو هم نداشته باشه
00:15 هرچی دوس داری اینجا بنویس.....
00:26 چرااااا انیمه رو دوس داریممممممممم
00:12 ٭راهتوکجکننهقیافهنداشتهتو٭
00:14 نداشته هامو میکنی جبران..:)🫶🏻🫂✨️
00:05 لحظع هامو با تـو #دوس درم.. 💜 #Aboli♡