00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:20 مح تونه دوس دارم الیم . . . :)))))))
00:13 اینجای اهنگش رو دوس دارم :))🖤
00:19 من دوسش دالم بع خدا🥺♥️ مشابه ها
00:14 هم آهنگشو دوس دارم هم خودشو...
00:21 هرجور دوس دارے زندگے ڪن دهن مردم همیشه بازه
00:11 عاشق موزیکاشم دوس داشتی لایک کن عسیسم:))))
00:13 وقتی میبینمش،یادم میره قرار بود دیگه دوستش نداشته باشم)!
00:21 اقای من حسین ❤️🙂 ما امشب خیلی دوس داشتیم کربلا باشیم
00:20 زندگی همینش بده چون تا پول داری دوس دارنت
00:15 کم اشتهي افقد الحیا واترکها لکم 🙂💔
00:29 خیلی خودم اهنگشو دوس دارم شماهم لذت ببرید
00:25 گربه بچشو دوست نداشته..........
00:11 ببخشید که #فکرمیکردم دوسم داری
00:11 تو دختری پس حتما از چیزای گوگولی دوس داری
00:08 وقتی بینهایت روی دوس پسرت حساسی😂
00:20 دخترم ولی ماشین دوس دارم عه((:
00:10 سلامتی اونایی که)
00:12 من دوس پسری ندارم که منو عزیزم صدا کنه... وای
00:13 لاوم_عشق_دوصتدرم_ -
00:06 ماهو خیلی دوس میدارم+:))))))))
00:15 وقتی یه دختر حسودی میکنه دیگه نیازی نیس بگه دوس دارع تورو:>>
00:31 #من براش چهارشنبه سوری بودم ولی #اون پنجشنبه زوری دوس داشت:)
00:21 من این آهنگو خیلی دوس داشتم خوب بود مگه نه❤️🩹
00:22 ولی هیچی بدتر از این نیست که حس کنی قبلا بیشتر دوسِت داشت..
00:14 اخه چرا باید مجبور کنی دوست نداشته باشم🖤🙃
00:07 هیچ وقت تسلیم نشو حتی اگر دیگر جانی برای ادامه دادن نداشته باشی....
00:07 داشته''ها''هیچ''وقت''به''پُرنگی''نداشته''ها''نیستن..!😕💔