00:14 ب طرز عجیبی وایب خوبی داشت :))
00:14 ب طرز عجیبی وایب خوبی داشت :))
00:09 کاش یکی هم مارو اینجور دوست داشت
00:11 من براش احسن الخالقین بودم ولی اون اکثر الخالقین دوست داشت !
00:13 لاوم_عشق_دوصتدرم_ - مشابه ها
00:10 مث اولاش تو عاشقم نباش به یاد اون شبایی که با تو حس تازه داشت
00:05 هیچکس مثل من تو را دوست نخواهد داشت...
00:09 طنز گرونی پفکه چیتوز موتورش کو؟😂
00:09 خدا وقتی داشت:))))))))🫠💞🫴🏻
00:29 امیر مقاره کودکی7ساله ک روزی آرزوی چرخ و فلک رو داشت🥺🧡
00:16 یهجوری دوست دارم که کاش 🙂💔🚶🏼♀️
00:14 سلامتی روزی که استوری بزارم بگم اومدم کره جنوبی سئول !
00:31 #من براش چهارشنبه سوری بودم ولی #اون پنجشنبه زوری دوس داشت:)
00:22 ولی هیچی بدتر از این نیست که حس کنی قبلا بیشتر دوسِت داشت..
00:25 با مغز زندگی بهتری خواهی داشت...
00:07 دلم تنگ است برای کسی ک نه میشود او را داشت
00:45 اغاز کن بی من دلبرم... تا پای جان دوستت خواهم داشت
00:09 ما بدونِ چشم داشت محبت میکنیم،ذاتمون اینطوریه🤞😏
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:06 چیه نگــــاه داشت؟؟؟؟؟؟؟؟ 😒😒
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:10 انکه دل داشت یار نداشت❤️🩹انکه یار داشت دل نداشت🥺
01:32 بازم معرفت داشت بهونه نیاورد روراست گفت اونو میخوام
00:42 وقتی رادیو جی تی ای داشت درس زندگی میداد🙂
00:32 می دونی، موقع تولد،وقتی که خدا داشت بدرقمون می کرد چی گفت¿!
00:07 بیشتر میشه دوستون داشت.....)))
00:14 این دیوونه حس داشت!:)
00:16 سکوت من از اگه زیر نویس داشت...
00:50 تو همیشه هوای امیرو خواهی داشت انکارش نکن:)))