00:08 اگه داشت نمیزاشت این حسو بکنی!
00:08 اگه داشت نمیزاشت این حسو بکنی!
00:14 اگر دوست داشت بی شک ولت نمی کرد
00:15 بازم معرفت داشت . . . بهونه نیاورد . .
00:15 نمیتونی کسی و مجبور کنی که دوستت داشته باشه مشابه ها
00:13 اقای قاضی اون لَبخندِش با بقييه فرق داشت...🖤
01:00 داشت دروغ میگفت منتها من دوس داشتم باور کنم
00:05 خیلی وایب خوبی داشت، شبتون بخیر✨💚
00:17 کی غیر تو حوامو داشت ارباب. :)
00:16 بازم معرف داشت بهونه نیاورد..🍷
00:22 یادم نمیکنی و زِ یادم نمیروی، یادت بخیر یار فراموش کار من!🖤`
00:29 اگه کوک شاپ داشت اینجوری میشد🐾🌑🩲
00:13 تنها روزی که همه دوسم خواهن داشت ولی بعید میدونم
00:09 واقعا اگه رفیقم مغز داشت چه جوری میشد😂😅
00:07 احترام رو باید با احترام نگه داشت
00:11 ارزشش رو داشت؟؟.............::
00:06 همان قدر می ارزد درد هم خواهد داشت
00:09 به قول آقای نزار قبانی..💔🙂😅
00:27 رازمنباشهمیشهنگهتخواهمداشت.
00:29 یا زهرا یاعلی،یاعلی یا غیرت الله❤️
00:26 من غلط بکنم تورو راه بدم😳اصلا بیا تو یه چایی بزن تو رگ
00:10 هر سال که میگذره ، بیشتر عذاب میکشم !
00:10 دلم رفتن تورو کم داشت... 🖤🖤🙂
00:13 بهترع کع فراموش بشم هعهههههه:)
00:20 بدترین حس دنیا که چشیدم💔💔💔💔
00:11 ولی برام چشای تو فرق داشت:)
00:08 مولانا چه زیبا گفت اونم غم زیاد داشت
00:12 مگه اون چی چی داشت که ولم کردی
00:14 اون داشت روی شونه هام گریه میکرد🙂🖤