00:14 بهای دوست داشتنِت ، از دست دادن خودم بود!
00:14 بهای دوست داشتنِت ، از دست دادن خودم بود!
00:08 برای زندگی باید همچین قانون هایی داشت
00:10 دوست عزیز و قشنگه من بمونی برااام
00:06 ده ثانیه ویدیو بود ولی کلی حرف داشت..🖤🥀 مشابه ها
00:44 اگه خورشیدم طلوع نکنه، صبحی نخواهم داشت🥀
00:14 انیمه قلعه متحرک هاول یه وایب دیگه داشت خدایی ✨🫀
00:21 میگفت فراموشش کردم ولی داشت این آهنگ و گوش میکرد:) 💔🥀
00:15 دین اسلام مگه مرد قدرتمند هم داشت ؟؟ _ چیزی گفتی !؟
00:15 کاش زندگی هم حالت پرواز داشت✨️💔
00:14 پوبون♡قفلی جدید من؛ اگه دوست داشت که......
00:11 آقای قاضی حالمان داشت خوب میشد ک باز یکی دیگ رو باور کردیم….🖤
00:14 اگه چیک چیک بوم ادامه داشت😩🛐
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:16 کاش هرگز ارزو نمیکردیم بزرگ شویم زیرا بزرگی تلخ بود
00:36 از بوگوم میپرسن مامانت رو چجوری صدا میزنی؟ببینین چی جواب میده..
00:19 ب جز تو هیچکی توقلبم جایی نخواد داشت دلبر🤗🧡
00:14 نه مث شماها پیدا نکردم و پیدا نمیشه کرد..
00:13 شیطان حق داشت آدما ارزش پرستیدن ندارند:)🖤🖇
00:10 _این دیونه +وجدان داشت _این دیونه عشق داش 🖤🗿
01:05 دوست داشتن لیاقت میخواد مه بعضیا ندارن !
00:23 اخی گناه داشت روحش شاد🥀💔....
00:08 کاش میشد جوونی رو نگه داشت ،،،،،،
02:50 درسته که این داستان طولانی شد ولی ارزششو داشت:)
00:24 99درصد امکان داشت برم جهنم برای خندیدن به این 100درصد شد😂😂
00:11 آهنگش انگار داشت من و توصیف میکرد ! 👌🏻😓
00:11 1402 فقط یه خوبی داشت...🥺🤍
00:12 شیطانحقداشت انسانهاارزشپرستیدنندارند🥲❤️🔥
00:14 بهکسینهنمیگفتیهدلمنعطفداشت؛!-:)″🌚🦋