00:27 وای شما چقد خوبی،میشه بمونی ؟
00:27 وای شما چقد خوبی،میشه بمونی ؟
00:13 ساده لوح بودن هم چیز خوبی نیس فقط ازت سو استفاده میشه... مث باب اسفن
00:06 ........زیاد خوب باشی داستان میشه ..........اره دایی💯🥀🖤
00:18 کسی ک خوبی مارو میخاد فقط دزداس🥲😂😂😂 مشابه ها
00:21 وابی خوبی دارهههه؛))))))))))))
00:13 حس خوبی رو از این آهنگ میگیرم شما چطور؟
00:11 اممم حس خوبی داره نظر تو چیه؟♡
00:11 جیمین تو خیلی خوبی خیلی خوب.....
00:25 تو خیلی خوبی اما خوبیت به من نرسید ..!🙂💔
00:15 با کدوم..؟!
00:17 ٭کجاییخوبی،بیمننیستسختت٭
00:11 رفیق
00:14 صورتی عزیزم چرا انقد خوبی تووو😭😭😭🎀🫶🏻
00:08 در زندگی چیز های خوبی وجود دارد🥷🖤
00:09 خلاصـــــــــه دنیا هیچوقت ( عادل نبوده ) ❤️🩹
00:31 قربونت دهنت داداش منم حالم مث تو بده و واقعا درکت میکنم تمام حرفاتو.
00:13 بچگی خوبی هم نداشتیم..... 💔🖤🖤
00:40 آقای قاضی........ خوبی بابا؟!!
00:11 - امشب تورا به خوبی نسبت به ماه کردم . تو خوبتر ز ماهی من اشتباه ک
00:35 تاریخ رو در تقویم علامت بزنید😍💜
00:21 هر آدمی ارزش نعرع زیاد بالا و پر بدی پرواز میکنن میرینن رو سر خدت
00:07 وقتی یه نفر میپرسه تو چه کاری خوبی؟
00:20 فکت خوبی بود یا نه:)حقیقت داشت یا نه؟!
00:19 غمگین برای کسانی که دوستان نادان در کنار ان ها بوده اند
00:16 سال خوبی رو براتون آرزو میکنم...🌹🙂
00:23 فقط آهنگ بی کلامش حس خوبی داره
00:14 منتظر انعکاس خوبی نباش گلمن...؛
00:24 نبودید لایق خوبی هاموننننننننننن🖤