00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:18 سلامتی حسای های خوبی که پای منو به تله کشوندن...
00:27 خوبی الان زدی زخمتو؟.!میخای بکشم عقب به نفعتو؟.!
00:04 برای تمام دوستانم که واقعا حالشون خوب نیس:/ مشابه ها
00:20 اینقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم😪🖤
00:03 ولی چقدر حس خوبی میدهههههه........
00:14 ما که نیسیم ولی شماها دخدر خوبی باشید:
00:15 اگر این فیلم رو یادت میاد کودکی خوبی داشتی
00:17 رفیق خوبی بودی خوش بگذرععععععع:)
00:13 یعنی حس خوبی که من از این کلیپ گرفتم😎
00:14 بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود💔💔💔💔
00:08 از قلبت که بگذری با مغزت زندگی خوبی رو تجربه میکنی💯😉
01:00 چقدر صدای خوبی داره......🫀💗🌚🪐🕊🦋!
00:36 چه پدر خوبی بشه این😃😂
00:15 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:32 خدایا ما جز خیر و خوبی از اون ندیده ایم ...
00:49 خوبی الان زدی زخمتو :)
00:11 یه نصحیت مفید گند نزنین به محم بودنتون
00:14 ضد آفتاب بی رنگ و عالییی لدورا
00:20 من نمی توانم تمام خوبی هات را فراموش کنم ..مامان🫠
00:22 #ولی این کلیپ وایب خوبی داره...🌙💕🕊!
00:17 عیدت مبارک زندگیم:/😍💋
01:34
00:07 دلایلی ک من دوس دختر خوبی نیستم!
00:10 من عجیب نیستم قلق دارم:)❤️🩹...
00:14 حسرت به خوبی تمدید شد»»۹ ساله»»
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:09 اقا! زیاد خوبی نکن...🥱💆🏻♀️