00:21 کی گفته مزه خوبی نداره؟فوق العاده!
00:21 کی گفته مزه خوبی نداره؟فوق العاده!
00:17 ولی این جمله قشنگ ترین جمله ای بود که از کارما خوندمـ🪐
01:09 دیدن خوبی ها همیشه خوبی های انسان ها را فراموش نکنیم
00:14 اهمیت ندادن حس خوبی داره...... مشابه ها
00:09 زِندِگی یه بازیه . بازیکُنِ خوبی باش !⚡⚽
00:19 لعنت به اون که الان ماهته💔🥺......
00:14
00:18 جایی که کلمات کم می اورند،موسیقی به صدا در میاید!
00:24 آهنگش واقعا قشنگه و حس خوبی میده
00:39 همه چی از دور قشنگه .مراقب خوبی هاتون باشید
00:35 ما سمت درست تاریخیم آقا دنیا با تو پایان خوبی دارد...
00:16 وایبخوبیکهوالیبالداره
00:33 وقتی قلبت رو به آدم اشتباه دادی:)
00:10 چمیدونم مثلا یهو پیام بدی خوبی...🙂🖤
00:12 وایییییییی چه وایب خوبی داره♡وایبش رو دوست دارم🐟💙🧊
00:41 عشقشو داری بگی یه آدم خوبی از آدم بودن فقط اسمشو داری🫴😏
00:11 اصلا رویای خوبی نبود (؛ .......
00:16 اومدم دختر خوبی بشمممممممممممممم
00:16 کمتر از خوبی خود صحبت کنید ...
00:37 وقتی لی مین هو#/ عینک آفتابی#/ میزنههه✓|💋/😎
00:07 هیچ کس لیاقت خوبی کردن ندارهــــ
00:13 ولی جایی که علی یاسینی از چشم ها میخونه...
00:18 اسکوییشی :خیلی حی خوبی داره لایک یادت نره 🎮♥️
00:53 ولی واقعا بچگی خوبی داشتیم🙂
00:07 خوبی؟💔🫠 .
00:14 ★﴿ کیـ میـ تـونـستـ مثـل تـو ﴾★
00:17 حقیقتا ادیت ترکیبی خوبی بود!...
04:04 ترجمه قسمت اول با مجری گری جین