00:17 اخلاقی خوبی ندارم ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:17 اخلاقی خوبی ندارم ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:14 بخاطر حال خوبی بود که دیگه نداریم:) 💔🥲🕊
00:08 کار هایی که وایب خوبی میدن ✨️:
00:15 خبر خوبی بهتر این وجود نداره 😂😂 مشابه ها
00:14 درسته
00:15 معمولا اونی که با تنهاییش کنار آومده.......
00:17 خیلی وایب خوبی داره🤌🏻 .
00:16 جوری که اهنگش وایب خوبی میده >>>>>>>>
00:23 زندگی درس خوبی بهم داده و من خیلی خوشحالم که یه قدم از بعضیا جلوترم
00:06 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:17 تنهایی حس خوبی داره :(🦋🖤
00:09 بزرگ شدن رویای خوبی نبود...❤️🩹
00:07 دلم برای گذشته تنگ میشه ولی یادم میاد گذشته چندان خوبی هم نبوده:)
00:34 فقط لایک لایک لایک ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
00:28 به هرکی خوبی کردم فک کرد محتاجیم😏😏🖖
00:10 اوه مایک تو خیلی خوبی 🔥♥️....
00:21 یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر
00:07 خوبی که از حد بگذرد نادن هیچ دانا هم خیال بو کند
00:28 از هدف هات کوتاه نیا و تا میتونی بجنگ تا بهشون برسی
00:40 این ویدئو انیمه حس خوبی بهم داد :)
00:07 با نام تو بزرگ شدیم و با نام تو از دنیا خواهیم رفت❤️🩹
00:10 یاد اون حال خوبی که دگر نیست.!
00:14 برای حال خوب ویدیو عاشقانه روز خوبی ها
00:10 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:15 خوبی هایی که کردم برام پاداش نداشت
00:19 خوبی؟!
00:38 کنسرت وانتونز وایب خوبی میده لامصب ^^
00:16 همه رو تونستم قانع کنم حالم خوبه اما خودمو نه