00:30 +خوبی؟
00:30 +خوبی؟
00:13 #میگذره، درس میشه ولی #سلامتروانت از دست میره.
00:15 به راحتی رها میشدم اما رهاکنندهی خوبی نبودم!
00:58 اخرش پرواز خوبی داشت یاروووووو مشابه ها
00:15 تو عشقشو داری بگی یه نفرو داری که دنباله محل بهش نمیزاری
00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:11 آدمای متفاوت با سلیقه های.: 🥺
00:08 وقتی میای خوبی کنی😂😫
01:26 اینجاس که شاعر میفرماید: خوبی که از حد بگذرد، عنتر خیال بد کند
00:10 ................................
00:09 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:19 اهنـگش چـقـدر حـس خوبی داره... 🙃
00:23 وقتی یکی میگه شما چقدر اکیپ خوبی هستید ؛؛ حالا وضعیت اکیپ ما😂🤣
00:09 خوبی؟!........................
00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:23 حیف که خیلی بی لیاقتی این همه خوبی جوابش این نبود ها!:)
00:06 خوبی کردن رو بلد باشید به کی باید خوبی کنید🤞🤞🤙🤙🤙
00:40 خوبی..؟:)
00:15 به هرکسی هوبی کنی قتعا با بدی جواب خوبیتونو میدن
00:17 بیخودی خوبی کردن باعث بیخود شدنه 🖤
00:14 خوبی به همه نمیاد 🙂 👼🏻
00:31 سلطان حاج ابراهیم ذوالفقاری...🫡☠️
00:16 حس من به روایت تصویر...........:)
00:14 یاد آن حال خوبی که دگر نیست به خیر...
00:15 حق تر از این ویدئو وجود نداره مگه نه !؟
00:27 خیلی حس خوبی بهم میده این کلیپ :)♡
00:26 اینقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه