00:21 پیانو 🤌🏼💫ولی پیانو ی حس خوبی میدع
00:21 پیانو 🤌🏼💫ولی پیانو ی حس خوبی میدع
01:05 به شماهم حس خوبی داد؟!:).....!
00:09 تنها خوبی مدرسه دادن چندتا شیطون به من بود🫂😊
00:31 تو عشقشو داری بگی یه آدم خوبی از آدم بودن فقط اسمشو داری:) مشابه ها
00:07 دلم میخواد....................
00:07 دور بمونید از دور آدمای خوبی هستید!
00:24 دلتنگ یار بودن چیز خوبی نیست:)))
00:10 زیاد خوبی کنی بت شک میکنن آقا🖤🖤🖤
00:25 وایب خوبی میده^^=)))))))))))))
00:21 خیلی خوشمله و وایب خوبی میده🥲
00:14 دادشی هیچ کس با ما خاطری خوبی نداره
00:06 واقعا ناراحت نشدمممممممممممممممممم🥺💔
00:05 نمیدونم چرا تو امتحان ترم نمره خوبی نگرفتم😂🤝🏻
00:42 خوبی کردن هم لیاقت میخواهد...
00:30 ویدیو در وصف حس انسان در نبود پدر می باشد
00:13 چه وسایل خوبی میده به آدم🥹🥹🥹🥹🥹
00:28 چه وایب خوبی داره :) 👌🏻❤️😢.
00:11 خبرت هست ک از خوبی خود بی خبری (
00:10 هر چقدهم ک ادم خوبی باشید .......
00:34 شاید از ما چیزی نمونه جز خوبی ها🚶🏻♀️🙂..
00:47 حس خوبی دارع واقعا کاشکی این اتفاق بیوفته
00:07 ادما از دور خوبن یکم که بهشون خوبی کنی مثل اشک چشم از چشمشون میوفتی🥀🕸
00:21 این آهنگ عجیب حس خوبی داره......
00:15 🖤این دنیا اگع جای خوبی بود! اسم قبرستوناش بهشت نبود:)🖤
00:13 ولی خیلیییییی وایب خوبی میدههههه
00:14 چراتنهایی انقدر حس خوبی داره....
00:24 شروین یه وایب خیلی خوبی تو صداش داره:)
00:09 در این دنیای که بدی جایی برای خوبی نزاشته تو خوب باش