00:13 هعب،ولیحرفایعایپوتک:))
00:13 هعب،ولیحرفایعایپوتک:))
00:27 من با یه دنیا دلشوره اون میکرد موهاشو هی...
00:18 حال دلم اورژانسیه!¿ از عشق چیز خوبی ندیدم من؛)
00:19 خوبی به این آدما نیومده....:) مشابه ها
00:14 هایده ولی صدای خیلی خوبی دااشت...🌙💕!
00:36 هیچ کس نه به خوبی حرفاشه نه به بدی قضاوت های بقیه.....
00:34 نصیحت های خوبی بود !
00:17 چه وایب خوبی داره اهنگش💙
00:06 حواست باشه داری به کی خوبی میکنی😜
00:06 ماه حس خوبی بم میده🌘🌗🌖🌕🌔🌓🌒
00:17 هرچی بزرگتر میشیم بیشتر این شخصیتو درک میکنیم:)🖤🦋
00:17 دستاتو به جز،من، دادیش به کی!/
00:11 دوست خوبی نبودم،چون خیلی بهت اهیمت میدادم :]
00:23 مطمئنم این روزا روزای خیلی خوبی برای ما آرمی هاست.🥺💜
00:15 چه وایب خوبی داشت(:
00:06 ✦فکرمیکردیمهمهلیاقتخوبیرودارن✦
00:06 بهکساییخوبیکردیمکه..🌚🚬
00:19 واسهدیدناینانیمیشنهازیادیبچهبودیم!😱💜
00:15 چقدر بابی خوبی داری پسر 😂
00:12 ،،،،،، خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند
00:14 هی.
00:29 یاد بچگیام افتادممممممم:`)!😂😂💔
00:11 اینکه حالت بده و وانمود کنی خوبی سخته
00:51 الو سلام سپیده خوبی چطوری مریضم
00:07 خوبی؟ من ک ن••••••••ط چی؟ ••••
00:10 یانوکا خیلی وایب خوبی میدع
00:09 خوبی(:!
00:23 تو خوشگلی خوبی قد بلندی:))))))