01:02 هیچی فقد برگ هایمم 😔😂🗿. .
01:02 هیچی فقد برگ هایمم 😔😂🗿. .
00:10 هیچی از هیچکس بعید نیست💔🚬
00:09 هیچی دیه همینو میخواستم بگم.بابای
00:23 تهش هیشکی نفهمید حالمو........ مشابه ها
00:10 آدمای صبورن یک جایی کم میارن دیگه!...
00:15 هییی چه بگم حسی هیچی دیگ نیصت🖤
00:22 برام یه سوالی پیش اومد چرا طرف هیچی نمیگف 😂😂
00:21 مال من نبود میدونستم تهش غم بود..🖤
00:24 جز غم تو هیچی و حس نمیکنم🙃🖤.
00:08 هیچی برای بیان حالم نیست 🙂🚶♀️
00:10 دیگه هیچی از من باقی نمونده که طلب چیزی رو داشته باشه
00:13 دل نبند تهش تلخیه!
00:13 هیچی زشت ماریان توی دنیا که عشق نیست..
00:08 خدایااا خودت تهش رو قشنگ کن🥹🥲
00:14 اینجا خدم تنها میمونم و هیچی مهم نیس...
00:08 نه خوشحالم نه ناراحت فقط دیگه هیچی حال نمیده 🙂🖤
00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:14 با نسلی طرفید ک میگن تهش مرگع دیگ:)))
00:12 ـ کاش ماهم از این رفیقا داشتیم ...
00:09 شک نکن یه روزی به جایی خیلی قشنگ میشه تهش.ادامه بده تو صف ناپذیری.
00:10 دیگه هیچی مثل قبل نیست:))
00:13 حال روزم خوش نیست اصلا هیچی هم از هیچ کس نمیخوام فقط حال ندارم 🖤😔
00:07 بعد تو هیچی درست نشد:)
00:21 یه موقع هایی هست ک حال هیچی نی
00:07 دوست داشتناتون هیچوقت بوی واقعیت نداد
00:14 برای هرچیز بجنگ شاید سخت باشه ولی تهش خوبه
00:10 تا ابد تاثیر میزاره و دیگ هیچی از ما باقی نمی مونه💔
00:34 کپشننن چکککک شهههه😂...........