00:18 وقتی میگم کتابو به هیچی ترجیح نمیدم:
00:18 وقتی میگم کتابو به هیچی ترجیح نمیدم:
00:27 هیچی مهمتر از آرامشت نیس . . . . . . . :))
00:14 ولی تو باهام شرط بسته بودی که تا تهش بمونی....
00:07 اَگـه همین امروز بمیری حسرت چی رو دلت میمونه؟ مشابه ها
00:22 ✦بااینکههمهجورهخواستمخوبتوتهشادمبدهشدمخوبهتو✦
00:14 دلم خواست بذارم... همین.......
00:16 .....................هیچی.......
00:10 کاش اما رضا بگه از این به بعد نگران هیچی نباش
00:09 یه دیونه رو هیچی نمیتونه اروم کنه...
00:07 من ترک شدن توسط کسی و تجربه کردم که قول داد تا تهش باشه !
00:15 کاش مرده بودم چون برام هیچی مهم نی
00:17 زندگی مث سیگار میمونه روشن ک شد چه بکشی یا نکشی تا تهش میسوزه🚬💔👌
00:04 اون دوستم که یه ریلز براش فرستادم هیچی نگفته:
00:15 همه فیکن هیچی واقعی نیست جز جوهر تتو🌱🖤
00:12 تا تهش مال خودم باش🙂............
00:20 هیچی مهمتر از آرامشت نیس . . . . . . . :)))))
00:28 این تئوری راجب انیمیشن در جستجوی نمو شنیده اید ؟!
00:09 دقیقا همینطوره حالا بیاد این همه درس بخون خودت رو بکش آخرشم هیچی🙃
00:08 خرگوش دو گوششششششششششششششسسششس
00:47 من فکر میکنم هیچی تو دنیا.....
00:52 ب هرسویی ک یارم هست سرسجده نهم بر خاک
00:09 خلاصه که دیگه هیچی قشنگ نیس..🚶🏻♀
00:10 هیچی موندی نیست؛ حتی اونی که فکر میکنی اخریته
00:35 ولی من تهش برای تو میمیرم...!!🥺❤️🩹🤍
00:04 من بین کم و هیچی .....
00:12 فعلا که شایعس و هیچی معلوم نیست...آروم باشید😂
00:22 زندگیم به فدای چشمات♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
00:09 واقعا دیگه هیچی برام مهم نیست،همه برید به درک:)