00:19 کاش فقط یه کور سوی امید بود.....
00:19 کاش فقط یه کور سوی امید بود.....
00:04 حتی ب گریه های عمیق 🥲🥲🥲🥲🥲
00:13 ما پشت هزاران لبخند خود مردەایم..:)
00:13 ولیع این بع شدت حق بودا........(: مشابه ها
00:22 منم همینطور حاجی؛ منم همینطور.
00:03 عمیق ترین حس ناراحتی همونجاست!...
00:13 هر روز من با گریع کردن برا ط میگذرع🙃💔🚶♀️
00:18 خدایی گریه نکنین حیفه چشماتون:)🖤🚬
00:08 غمیگن دخترانه جدایی مناسب استوری
00:10 🖤................................🖤
00:13 شدم عاشق کسی که مال من نیست:).
00:11 او همون رنکین کمونی بودی که بخاطرش صد ها ابر گریه کردن
00:07 اندکی آرامش.....🥲🦋
00:15
00:07 واقعا به هر کی گفتم همین شده....
00:45 گریه کن...عاشق های تنها میفهمن چی میگم.. گریه کن...
00:23 ...حتی اگه از تنهایی گریه کنم
00:11 برای همین حالا............،؛:)
00:16 چرا گریه میکنی؟
00:08 پسرا یه بار از ته دل واسه یه دختر گریه کردن
00:13 هیچوقت یادم نمیره........... 💔😞
00:09 بظاهر میخندم....................
00:26 گــریـه نـخواهـم کـرد🖤(:
00:29 من دلیکم لا جوانه که له سهد لاوه شکابه 🤧🎈
00:15 آیـــــ امون امـــون عشـــقم رفتـ....
00:11 دلم میخواد گریه کنم.....(╥﹏╥)
00:25 اخرش رفتی هنوزم باورش برام سخته 😭
00:25 بازم دلم گرفته گریم اختیاری نیست:)💔🥲